Folytatódik a Civil Háló program

A Nemzeti Bank újra kiírta azt a pénzügyi fogyasztóvédelmi pályázatot, melyen tavaly szervezetünk már nyert. A projekt célja a pénzügyi tudatosság erősítése, valamint a pénzügyi panaszok felvétele, kezelése, problémamegoldás segítése. A tavalyi kiírásban, projektben több elszámolással kapcsolatos panaszt vitt szervezetünk a PBT felé, valamint kezelt több tucat ügyet a devizahitelesek elszámolásával kapcsolatosan. Mindemellett pénzügyi tudatosságot erősítő előadásokat tartott több témakőrben.

 A pénzügyi panaszok mellett jutott idő az ügyfelek szociális ügyeinek kezelésére is, így több önkormányzati segélykérelem beadásában segédkeztünk, valamint a kerületi Családsegítővel együttműködve több nagyobb volumenű szociális probléma került orvosolásra.

Bízunk a kedvező elbírálásban és bízunk abban, hogy a tavaly megkezdett munkát hamarosan újra folytathatjuk.